Правила для відвідувачів з обмеженими можливостями

ПРАВИЛА доступу у приміщення Національного цирку України для осіб з обмеженими фізичними можливостями, громадян похилого віку, інших маломобільних груп населення

Загальні положення

  • Правила доступу у приміщення Національного цирку України (далі – Цирк) для осіб з обмеженими фізичними можливостями, громадян похилого віку, інших маломобільних груп населення (далі – Правила, Особи, що потребують допомоги) розроблені з урахуванням заходів визначених державними будівельними нормами України «Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення», Законом України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», Конвенцією про права інвалідів з метою забезпечення реалізації державної політики щодо створення безперешкодного життєвого середовища для Осіб, які потребують допомоги на території Цирку, забезпечення права таких осіб на безперешкодний доступ до приміщень Цирку, зручності та комфортності перебування в Цирку Осіб, що потребують допомоги, створення умов для високоякісного обслуговуваня пересоналом Цирку та забезпечення Особам, що потребують допомоги можливості вести незалежний спосіб життя і на рівні зі всіма громадянами брати участь у громадському, культурному житті суспільства тощо.
  • Цими Правилами визначається порядок доступу Осіб, які потребують допомоги до приміщень Цирку для отримання його послуг і спілкування з персоналом, порядок взаємодії персоналу і служб Цирку з Особами, що потребують допомоги та між собою.
  • Правила розміщуються біля кнопки виклику та оприлюднюються на офіційному веб-сайті Цирку.

Порядок доступу до приміщення цирку для  осіб, які потребують допомоги

  • Вхід до Цирку здійснюється по сходам, що ускладнює або унеможливлює самостійний доступ Особам, які  потребують допомоги. Для отримання допомоги необхідно почекати біля східців службового входу (крайні праві двері з козирком) і скористатися кнопкою виклику для зв’язку   з головним адміністратором Захаренко Оленою Ігорівною, або з  черговим  адміністратором, щоб домовитися про допомогу.
  •  Після надходження звукового сигналу виклику, головний адміністратор або будь який черговий адміністратор спуститься до людини з обмеженими можливостями разом з помічниками.
  • У разі, якщо Особа звертається до Цирку з метою отримання інформації про послуги Цирку чи придбання квитків на вистави, головний адміністратор відразу інформує  Службу реалізації, персонал якої надалі контактуватиме із Особою, щоб  задовільнити потреби, передбачені даним пунктом Правил.
  • Головний адміністратор, або черговий адміністратор комунікує зі службою манежу (уніформа) та супроводжує Особу, яка потребує допомогу, у перегляді циркових вистав/заходів Цирку.
  • Служба манежу вживає заходи щодо транспортування Особи разом з інвалідним візком, спеціальною апаратурою або обладнанням, та супроводжує разом  з адміністратором до глядачевої зали.
  • при наявності можливості, або у разі згоди з головним адміністратором Особу, залишають у візку, який розташовують у проході манежу Цирку в безпечному та зручному для перегляду вистави місці;
  • якщо така можливість або згода відсутня, Особи розміщуються згідно придбаного квитка, а візок передається черговим адміністраторам на зберігання у гардероб.
  • Консультативна допомога щодо напрямків руху, забезпечення супроводу Осіб, які потребують допомоги по приміщенню Цирку, або при потребі, надання фізичної допомоги покладається на адміністраторів Цирку, або на Службу манежу.

Дирекція ДП «Національний цирк України»

Публічна Інформація